Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duurt het ongeveer tot je iets binnen hebt dat besteld is in engeland??

Ik heb een uitlaat besteld en het is nu al een tijdje geleden dat ik het heb gedaan. maar ik heb nog niks binnen.
dus ik zou graag willen weten hoelang zoiets doorgaans duurt?

gr Jay

Toegevoegd na 2 minuten:
in de specificaties stond shipment dus ik denk dat het met de boot komt...

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb zelf al keer in hong kong besteld dat duurde een maand maar vanuit engeland toch niet??
het is een week geleden besteld...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Shipment betekend gewoon dat het onderweg is, kan ook vliegtuig gaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja het gaat per schip .
En jou uitlaat gaat met een container vervoerd worden .
Dus die leverancier levert die uitlaat af bij een containervervoerder af en die regelt de overtocht .
Maar als die container nog niet helemaal vol is dan is het wachten tot de container helemaal vol is .
En dat kan van enige dagen tot enkele weken duren .
Je moet rekenen van 2 tot 3 weken .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het kan zijn dat het zomaar 2 weken onderweg is .
heb je voor luchtverkeer gekozen of voor verzending via een boot dit kan ook verschil maken

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus met een boot , dat betekend dat het niet super snel gaat en dat het een aardige tijd kan duren ik heb hier ervaring mee omdat ik ook veel besteld maar hoelang geleden heb je die uitlaat besteld ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt ook af van de douane. Bestellingen die wij in Engeland en Amerika doen, zijn er soms heel snel als de douane er geen invoerrechten voor heft. Dat is heel willekeurig. Doen ze dat wel, dan houdt dat even op en is drie weken geen uitzondering.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Dat is niet in het algemeen te zeggen: de leveringsduur is afhankelijk van de snelheid waarmee het bedrijf waarbij je de uitlaat hebt besteld kan leveren en van de snelheid van de koerier. "Shipment" betekent doorgaans gewoon "levering aan het buitenland".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding