Waar vind ik een old timer radio wagen ex leger? Wat kost zoiets gemiddeld?

Voor het opzetten van een bedrijfje heb ik zo'n voertuig nodig, maar allereerst voor mijn ondernemersplan moet ik een prijs weten.

M.v.g Ron

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo Ron,

Ik weet zeker dat ze je bij club Ral 6014 kunnen helpen,deze zijn gespecialiseerd in legervoertuigen en alles daaromheen.
De club is gevestigd in Maasdijk (Z-H ) en de website is www.clubral6014.nl

Ral6014 is trouwens de kleurcode van legervoertuigen

Groeten Leonard