Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er een goede routeplanner? (Niet zomaar van A naar B, zie beschrijving)

Beste community,
Ik heb een eigen bedrijf en ga hiervoor dagelijks bij wisselende adressen langs. Om handmatig dagelijks de beste route te selecteren is erg tijdrovend en ik was benieuwd of er een programma
Is waarbij ik enkel de adressen kan invoeren waarna er een optimale route uit voortkomt. Bij voorbaad dank mensen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag is eerder gesteld, even zoeken via het zoekbalkje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag is gesteld via telefoon, daar is geen zoekbalkje. Een hulpzame reactie zou zijn geweest om de andere vraag te linken in je reactie. Maar helaas.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Misschien de routeplanner van ANWB geeft verschillende routes. Is dat wat je zoekt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is er, ze zijn er zelfs draagbaar:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.routenet.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk ben ik nog altijd een ANWB fan van het 1e uur. Ik heb nu zelfs de 2 nieuwste app's opgehaald en die zijn fenomenaal. Makkelijk voor als je vaak op de weg zit en snel bijvoorbeeld filemeldingen wilt zien + horen ! Op vrijwel elk mobiel werkt het.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.goeievraag.nl/vraag/programma-kortste-wandelweg-uitstippelt-routeplanner.148383
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Google Maps kan je dit allemaal instellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zoek vaak met Via Michelin, minstens zo goed als de ANWB routeplanner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding