Er zal getracht worden, om een tweede betonwagen ter plaatse te laten komen, om het beton in over te laten pompen. Beton wordt anders inderdaad snel hard en de kans dat heel de molen vervolgens moet worden afgeschreven is sterk aanwezig. Een enorme kostenpost dus, die op de loer ligt.
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Een tweede wagen, had ik nog niet eens aan gedacht. Wel zo logisch! +

Andere antwoorden (4)

Als een betonwagen te lang in een file blijft staan rijdt hij ilegaal over de pechstrook. Mag niet maar de bekeuring is goedkoper dan een nieuwe molen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De betonmolen op de betonwagen wordt door een apart systeem aangedreven dat niet gekoppeld is aan de motor of aan de accu. Is de auto kapot dan kan de molen blijven doordraaien en is de aandrijving van de molen kapot dan kan de auto snel rijden naar een plek waar de aandrijving van de molen gerepareerd kan worden. Pas als en auto en aandrijving kapot zijn heb je dan problemen, maar die kans is zeer veel kleiner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan wordt het water wat zij bij zich hebben aan het beton toegevoegd en hebben dan meer tijd voordat het hard wordt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het grootste gevaar is als je komt vast te zitten onder een viaduct, en de molen kan niet meer draaien. Dan moet er zo snel mogelijk het beton worden overpompt, en anders kun je of de molen gaan uitbikken, of een nieuwe trommel erop zetten.