Heel veel. Mijn tante heeft ooit een paar Uggs naar Nederland verzonden(zij woont in Amerika) En dat kostte haar 50 euro. Het gaat namelijk vaak op gewicht, maar de sites hebben ook vaak de 'shipping costs' en dat kan per continent/land verschillen. Ik weet niet of je wat aan dit antwoord hebt, maar ik weet uit haar ervaring dat het duur kan zijn!

Toegevoegd na 9 minuten:
Invoerrechten kan ook nog 20 euro erbij zijn, dat weet ik dan weer uit ervaring met vriendinnen. Ik ben een Ugg freak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een tijd geleden kleding uit Amerika gekregen. De waarden was ongeveer 120 euro. Voor 150 euro had ik het thuis.
Ik denk dat je er ongeveer 20% bij moet tellen voor de invoer rechten. Daar komen de verzendkosten nog bij natuurlijk.