Bezorgt TNT ook (vrij grote) pakketten op zaterdag?

Het is nu de vrijdag voor Pinksteren, en waarschijnlijk wordt mijn bestelling niet vandaag bezorgd. Wordt het waarschijnlijk dinsdag pas? :(

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Ja.
Maar ik meen dat ze geen 'garantie' geven dat 't binnen één werkdag is aangekomen. Volgens mij hanteren ze zelf ook de regel naar de klanten toe dat ze rekening moeten houden met twee werkdagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ook op zaterdag wordt bezorgd zie de site van TNT link hieronder

Toegevoegd op 29-05-2009 16:30:46
en voor privepaketten hier de link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel, dat wilde ik graag weten. Ik sluit de vraag zo!
Dat kun je zien op track&trace van de site van TNT...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij niet, want ik geloof dat dat alleen je eigen zendingen zijn. (in ieder geval pakt-ie mijn referentienummer niet)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok... dat weet ik dan ook weer... dank je...