De meesten rijden op diesel, maar er komen er wel steeds meer bij, die op aardgas rijden.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle antwoorden waren goed maar moest toch kiezen

Andere antwoorden (4)

beide soorten wagens bestaan en worden ingezet om het huisvuil/grofvuil/bakken op te halen / legen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mijne op biodiesel, mits het +5 graden is. Bij koudere temperaturen pompt onze onverwarmde pomp de TE dik geworden smurrie niet meer op. Dus in de winter gewone diesel, en persoonlijk vind ik dat echt niet erg, als je de hele dag achter zo'n wagen loopt is die frituurlucht van biodiesel nogal misselijkmakend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschilt per gemeente,
In onze gemeente rijden een aantal wagens op gas.

De oudere nog niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschilt, diverse gemeentes zijn aan het experimenteren met diverse schone oplossingen.