het vliegtuig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had de lift even niet onder een transportmiddel geplaatst. Maar ok..... als jij het wilt dan heb je gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de lift want een vliegtuig kan nog neerstorten en een lift kan niet neerstorten door een nood rem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DEN HAAG – De luchtballon is in Nederland het veiligste transportmiddel. ‘Veiliger nog dan reizen per vliegtuig of trein’,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kinderwagen. Daar wordt uiterst zorgvuldig mee omgegaan, omdat de inhoud van onschatbare waarde is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar kan je als 9 jarige daar ook in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ho even, Stefje, daar heb je niet naar gevraagd! Maar als je een beetje ruime kinderwagen hebt,en een niet al te groot Stefje, moet dat lukken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi gezegd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo zou het moeten zijn, Moolkeesje. Maar iets dat ik nog steeds bizar vaak zie gebeuren: Moeder staat met kinderwagen bij een oversteekplaats (al dan niet een zebrapad), er komt een auto aan. Moeder wil oversteken, en wil dus graag dat de auto stopt. Moeder duwt de kinderwagen half de rijbaan op, om de automobilist te testen. Stopt de auto, dan duwt ze de kinderwagen verder en steekt over, stopt de auto niet, dan trekt ze de kinderwagen maar weer terug de stoep op. Ik zou niet dat kind willen zijn. Overigens vorige week nog een veel erger voorbeeld. Moeder met kinderwagen in de bus, nam niet de moeite om de wagen vast te houden. Bus ging door de bocht, kinderwagen kiepte om, kindje (heel jong, maximaal enkele maanden oud) werd letterlijk gelanceerd en kwam een halve meter verder op zijn buik terecht. Ik ben zelden zó geschrokken. Gelukkig zetten het kind het meteen op een krijsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt dat nou aan de generatiekloof,dat men zo onzorgvuldig met zo'n kleintje om gaat, of was het vroeger ook al zo en had ik er geen oog voor?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je gaat dat soort dingen beter zien omdat je veandwoordelijker word naarmate je ouder word
De roltrap is best veilig, anders de gewone trap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je voeten natuurlijk! Als je die goed verzorgd en er goed mee omgaat, prima om jezelf te transporteren....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een loopband. ( je weet wel een horizontale roltrap )
xD lijkt mij niet echt dodelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De boot. Internationale cruise schepen zijn niet vaak in het nieuws met ongelukken. Als het mis gaat is het in tegenstelling tot een vliegtuig of trein niet meteen einde oefening omdat er een goed reddingssysteem is. je kan er wel goed ziek worden.
Over einde oefening gesproken. Een nucleaire onderzeeboot zou ook wel eens een safe bet kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trein.

Er gebeuren denk ik minder ongelukken met de trein dan met bijv. vliegtuig, auto, of fiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ziekenauto (ambulance) want als er dan iets met je gebeurd heb je direct hulp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lijkwagen!!

Hier zijn relatief de meeste mensen in vervoerd zonder dat ze er slechter van werden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vliegend tapijt

volgens mij nog nooit ernstige ongelukken mee gebeurd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
1. je moeder
2. de kinderwagen
3. de benenwagen
4. de lift
5. in NL de scootmobiel
6. voor langere afstanden het vliegtuig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(als je baby bent):de kinderwagen: je hoeft jezelf alléén maar voort te laten duwen en hebt nérgens omkijken naar!
(als je bejaard bent): de rolstoel en je lekker laten voortduwen door een lekkere zuster (of,als je een oud besje bent door een knappe broeder!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tank, lijkt me zo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je buik gaan liggen en zijwaarts rollen.
Zeer stabiel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een scootmobiel denk ik ook!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het veiligste is de roeiboot, er komt hoogst zelden iemand om tijdens het roeien en dat terwijl men zich zonder roeibewijs in het verkeer begeeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het veiligst lijkt me (als je goed kunt sturen) een tank.
Zo`n 50 ton staal van prima kwaliteit die garandeer datje elke aanrijding met een standaard voertuig zult overleven.
Over water zo ik gaan voor een vliegdekschip.
Mocht die zinken dan kun je met het vliegtuig verder.
In de lucht zou ik kiezen voor de gup want die is het minst gevoelig voor turbulentie.