wat is het veiligste transport middel

Weet jij het antwoord?

/2500

het vliegtuig

het vliegtuig.

De lift.

de lift want een vliegtuig kan nog neerstorten en een lift kan niet neerstorten door een nood rem

DEN HAAG – De luchtballon is in Nederland het veiligste transportmiddel. ‘Veiliger nog dan reizen per vliegtuig of trein’,

Bronnen:
http://www.destentor.nl/algemeen/binnenlan...

De kinderwagen. Daar wordt uiterst zorgvuldig mee omgegaan, omdat de inhoud van onschatbare waarde is.

De roltrap is best veilig, anders de gewone trap.

Je voeten natuurlijk! Als je die goed verzorgd en er goed mee omgaat, prima om jezelf te transporteren....

een loopband. ( je weet wel een horizontale roltrap ) xD lijkt mij niet echt dodelijk.

De boot. Internationale cruise schepen zijn niet vaak in het nieuws met ongelukken. Als het mis gaat is het in tegenstelling tot een vliegtuig of trein niet meteen einde oefening omdat er een goed reddingssysteem is. je kan er wel goed ziek worden. Over einde oefening gesproken. Een nucleaire onderzeeboot zou ook wel eens een safe bet kunnen zijn.

Trein. Er gebeuren denk ik minder ongelukken met de trein dan met bijv. vliegtuig, auto, of fiets.

Een ziekenauto (ambulance) want als er dan iets met je gebeurd heb je direct hulp.

Bronnen:
0900Alternatieven.nl

Een lijkwagen!! Hier zijn relatief de meeste mensen in vervoerd zonder dat ze er slechter van werden!

vliegend tapijt volgens mij nog nooit ernstige ongelukken mee gebeurd

1. je moeder 2. de kinderwagen 3. de benenwagen 4. de lift 5. in NL de scootmobiel 6. voor langere afstanden het vliegtuig

(als je baby bent):de kinderwagen: je hoeft jezelf alléén maar voort te laten duwen en hebt nérgens omkijken naar! (als je bejaard bent): de rolstoel en je lekker laten voortduwen door een lekkere zuster (of,als je een oud besje bent door een knappe broeder!)

Een tank, lijkt me zo

Op je buik gaan liggen en zijwaarts rollen. Zeer stabiel!

Een scootmobiel denk ik ook!

Bronnen:
scootmobiel

Het veiligste is de roeiboot, er komt hoogst zelden iemand om tijdens het roeien en dat terwijl men zich zonder roeibewijs in het verkeer begeeft.

Het veiligst lijkt me (als je goed kunt sturen) een tank. Zo`n 50 ton staal van prima kwaliteit die garandeer datje elke aanrijding met een standaard voertuig zult overleven. Over water zo ik gaan voor een vliegdekschip. Mocht die zinken dan kun je met het vliegtuig verder. In de lucht zou ik kiezen voor de gup want die is het minst gevoelig voor turbulentie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100