Wat is de merk caravan van Bassie en Adriaan?

Dus echt die ze in de serie gebruikten...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
3.6K
Annswers
13 jaar geleden
Haha mooie vraag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jordy Pool uit Purmerend vraagt: “Hoeveel caravans hebben jullie? Ik zie in elke serie steeds weer een andere caravan.
Dat klopt Jordy. Je ziet regelmatig een andere caravan in de series, maar we hebben er maar één. Ik zal je vertellen wat er met de andere is gebeurd. In de serie van het geheim van de sleutel, liet Bassie per ongeluk de caravan van de dijk rijden. Dus moesten we een nieuwe kopen. In de serie van de diamant is onze caravan afgebrand en dat was de schuld van de boeven B1 en B2. Daardoor hebben we weer een nieuwe caravan moeten kopen. En die heeft het volgehouden tot en met de serie van 'De huilende professor'. De serie 'Het geheim van de Schatkaart' was 7 jaar later en die oude caravan was helemaal versleten dus kochten we weer een andere. Die caravan, gebruikt in de serie korte filmpjes en de serie 'De schatkaart', is onderweg verongelukt en daardoor moesten we wéér een nieuwe kopen. Die caravan, gebruikt in 'De kroon' en 'De geheimzinnige opdracht', hebben we weggegeven aan een zwerver in Vlaardingen. De caravan in de serie van Amerika is weggegeven aan een circus en de caravan die we nu hebben, staat veilig in een caravanstalling. http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17e_vragen_auto_caravan.html

Het beste antwoord

Hallo Gast 26632,

Ik heb even een reactie op je vraag gegeven, waar je kunt lezen dat ze veel caravans hebben gehad.
Er staat ook een link bij met de site van Adriaan( daar heb ik de info vandaan)

Wat ik zeker weet is dat 1 caravan een Kip was, maar omdat ze er meerdere gehad hebben denk ik dat iedereen hier wel gelijk heeft, dus dat ook ze ook een Adria, een Sprite e.d gehad hebben.

Als je echt heel geïnteresseerd bent kun je het natuurlijk online aan Adriaan vragen :http://www.adriaan-homepage.nl/pages/01_caravan.html

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan alleen maar de Adria zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De caravan is een oude Sprite.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Het is een Kip-caravan. Want wij hebben dezelfde caravan als de caravan van Bassie en Adriaan.