Hoe kun je een automatische choke maken?

Ik wil op mijn scooter graag een automatische choke maken. Weet iemand hoe ik dat kan maken? Het gaat om een yamaha neos. (minarelli hor.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op jouw Yamaha Neos zit al een automatische choke.
Ook heeft jouw yamaha neos een gecontroleerde benzine inspuiting (geen carburateur) Wat en waarom wil je daaraan iets veranderen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het oude model ('99) Die heeft nog geen automatische choke en nog een carburateur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een carb is toch juist mooi! Net als mijn autootje, kan je er nog zo lekker gemakkelijk mee prutsen, de techniek is zo heerlijk eenvoudig!

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat je die zelf kunt maken. Wat je wel kunt doen is een carburateur, met een automatische choke monteren. Als dit niet past dan moet je hem passend maken. Zoek er bv een van een Peugeot Buxy.