Wat zijn er in roermond allemaal voor leuke uitjes?

Muv van retailpark en outlet store

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Het beste antwoord

Boottocht op de Maasplassen.
Nationaal park de Meinweg.
Monumentenwandeling.
Stedelijk museum.
en natuurlijk de bruisende horeca, waar Limburg bekend om is.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Stadswandeling en rondvaart - Leuk groepsuitje in Limburg
Uw dag begint in het centrum van de stad met een lunch aan de voet van de Munsterkerk, waar u een consumptie aangeboden krijgt. U kunt kiezen uit een stevige maaltijdsalade of een kop soep met meerdere broodjes.

Daarna wordt u door een stadsgids opgehaald voor een wandeling langs de vele mooie plekjes die Roermond rijk is. Nadat u afscheid heeft genomen van uw gids, stapt u aan boord van een rondvaartboot die u nog meer van Roermond laat zien, maar dan vanaf het water.

Uw dagje Roermond wordt afgesloten met een 3-gangendiner in het historische centrum van de stad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou ook naar de vele restaurants of cafe's kunnen gaan, de azijnfabriek(zie site) of je zoekt het gewoon op bij de vvv.