Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je doen als je een brief heb gestuurd naar Duitsland met een cadeautje erin, maar hij is na 12 dagen nog steeds niet aangekomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
658

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wacht gerust nog een weekje af.
Post de grens overbrengen blijkt soms heel moeilijk.
Ik heb een zus in Duitsland wonen (200 meter over de grens) en heb inmiddels de ervaring dat post ooit wel 3 weken onderweg is...
(Lees meer...)
jc54
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

vraag het bedrijf waarmee je het hebt verzonden.

Toegevoegd na 4 minuten:
helaas komt het vaker voor dat pakjes niet aankomen.
zelfs als je het aangetekend of onder rembours verstuurd. echt vervelend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het cadeautje zelf brengen was sneller geweest. Opnieuw versturen maar dan per express koerier. Is het veiligste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan jezelf in slaap huilen...want dat gaat niet meer goedkomen.........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog even afwachten. De posterijen hebben het druk met alle vakantiekaarten die nu verstuurd worden er er kan enige vertraging inzitten. Mijn zus stuurde me 13 dagen geleden een vakantiekaart uit spanje en is gisteren terug gekomen en raad eens.... gisteren kreeg ik ook haar kaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer bij de verzender (meestal TNT) als deze niets weet vraag dan naar een telefoonnummer van de douane, deze mag brieven ed waar goederen in zitten bekijken. Hierdoor loopt de verzending vertraging op zeker als er iets in zit wat had moeten worden aangegeven.
Als dat zo is zullen deze mensen je verder kunnen helpen.

Mocht de brief kwijt zijn dan vrees ik dat je pech hebt gehad tenzij je eez verzekerd/aangetekend hebt verzonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding