Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk merk GPS voor beginners raden jullie mij aan?

In het verleden heb ik er 1 een dag gehuurd via beversport die was veel te uitgebreid qua functies.mensen die we het vroegen snapten het ook niet hoe het werkt, kun je nagaan hoe ingewikkeld het kan zijn.
Eenvoudige bediening en niet veel functies gewenst.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
810

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Garmin is absoluut het beste merk voor de startende GPSer, ook al wordt het apparaat niet aangemoedigd, het is wel degelijk een makkelijk en snel reagerend apparaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Garmin heeft een uitgebreid assortiment en is daardoor voor zowel beginnende als gevorderde GPS-ers een aantrekkelijke optie als merk. Dat ben ik met hyperjumpers eens. Maar probeer wel duidelijk te krijgen wat je met die GPS wilt doen. Geocaching? Fiets- of wandeltochten volgen die je gedownload hebt? Gebruik als fietscomputer met wat extra opties? Je naar adressen leiden?

De meest simpele optie die ik kan bedenken voor een GPS is de volgende: zet je auto ergens neer of stap uit het OV en markeer die positie als waypoint. GPS uit en ga lekker een eind wandelen. Schakel je GPS daarna weer in om je uitgangspositie terug te vinden door je naar dat waypoint te loodsen. Dat lukt je al met een heel eenvoudige GPS.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding