Welk merk GPS voor beginners raden jullie mij aan?

In het verleden heb ik er 1 een dag gehuurd via beversport die was veel te uitgebreid qua functies.mensen die we het vroegen snapten het ook niet hoe het werkt, kun je nagaan hoe ingewikkeld het kan zijn.
Eenvoudige bediening en niet veel functies gewenst.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Garmin is absoluut het beste merk voor de startende GPSer, ook al wordt het apparaat niet aangemoedigd, het is wel degelijk een makkelijk en snel reagerend apparaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Garmin heeft een uitgebreid assortiment en is daardoor voor zowel beginnende als gevorderde GPS-ers een aantrekkelijke optie als merk. Dat ben ik met hyperjumpers eens. Maar probeer wel duidelijk te krijgen wat je met die GPS wilt doen. Geocaching? Fiets- of wandeltochten volgen die je gedownload hebt? Gebruik als fietscomputer met wat extra opties? Je naar adressen leiden?

De meest simpele optie die ik kan bedenken voor een GPS is de volgende: zet je auto ergens neer of stap uit het OV en markeer die positie als waypoint. GPS uit en ga lekker een eind wandelen. Schakel je GPS daarna weer in om je uitgangspositie terug te vinden door je naar dat waypoint te loodsen. Dat lukt je al met een heel eenvoudige GPS.