Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een Bugaboo meenemen bij een Easy Jet vlucht?

Dus de Bugaboo (kinderwagen) tot aan het vliegtuig/gate meenemen en dan ingeklapt afgeven aan het personeel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, de Bugaboo is te groot en moet dus als bagage afgegeven worden. Je mag wel een inklap buggy meenemen of een maxi-cosi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is bij sommige maatschappijen mogelijk. Je kunt dan het kind in de buggy vervoeren en deze aan de slurf afgeven. Je vindt de buggy dan hopenlijk terug bij de bagageband.

EasyJet geeft in zijn voorwaarden aan geen grote kinderwagens te vervoeren. Op diverse fora wordt er positief op gereageerd:


"Ik weet in ieder geval dat easyjet, waar ik vaak mee vlieg, altijd standaard op een babyticket een buggy en een autostoeltje vervoert zonder extra kosten, en zonder dat je dan minder bagage mee mag. En laatst toen we met een charter vlogen (Thomas Cook) mocht ook de buggy zonder extra kosten mee bovenop de gewone bagage. "

Toegevoegd na 3 minuten:
Kortom, hoe kleiner en beter de buggy in kan worden geklapt hoe minder de kans op negatieve verrassingen bij de gate. Je kunt het erop wagen of je kunt EasyJet even bellen. Omdat EasyJet een prijsvechter is zullen ze minder snel afwijkingen accepteren. maar als je googled op "Easyjet Bugaboo" (zonder aanhalingstekens!) dan vind je veel positieve verhalen.

Toegevoegd na 8 minuten:
NB. De buggy kan dus sowieso niet mee de cabine in (met zitplaatsen). Ik neem aan dat je dat ook niet bedoelde. Volgens mij mag geen enkele buggy de cabine in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding