Mag een privevliegtuig boven de oceaan?

Mag je met een privévliegtuig boven de oceaan vliegen?Bv vanaf de Noorzee tot in Amerika?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (5)

Je mag overal naar toe vliegen met een prive toestel als je de vlucht aanmeld en de vereiste papieren en een piloot aan boord hebt.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mannn dankjewel 1000000000000keer!!!!! :)Nu ben ik opgelucht want ik wil naar Amerika verhuizen maar mn diertjes moeten mee en dat kan niet in een gewoon vliegtuig of cruiseschip aangezien ik een hond en een kraai heb(de hond is geen probleem maar het kraaitje wel)DANKJE!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL.... nou ik hoop maar dat dit je oplossing is voor je verschrikkelijke probleem ;)
ronron1212
11 jaar geleden
O prive vliegtuigen bestaan daar ook mee hoor het begrip prive vliegtuig is er groot hoor dat zijn niet alleen een motorige toestelen maar kunnen ook jets zijn.
Ja het mag maar word wel lastig met wat een prive jet qwa afstand kan afleggen

En
Learjet 85
Max. reikwijdte 5556 km
De
Afstand
Ny -- amsterdam
Is 5900 km dus je zal dan via rykjavick moeten vliegen om
Het te halen met je brandstof
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
Er zijn Gulfstreams die meer dan 10 duizend km halen, dus range hoeft geen probleem te zijn.
Het mag wel, maar afhankelijk van de weersomstandigheden word gekozen of het veilig is.. Meestal word gekozen om over land te vliegen, mocht er een mankement zijn, kunnen ze sneller landen in geval van nood.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je de vereiste papieren en landings toestemming hebt op het vliegveld waar je wilt landen, en het toestel vereist aan de FAA eisen. dan mag je over de hele wereld vliegen. mits je een piloot aan boord hebt, die bevoegd is het vliegtuig te vliegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vliegtuigen moeten met een uitgevallen motor tot halverwege in staat zijn terug te keren.
Dat betekent dat een vliegtuig dat aan moet kunnen. dat kan niet elk vliegtuig. Passagiersvliegtuigen met maar 2 motoren zoals de 777-a330 etc zijn dus etops en voldoen aan deze specifieke eisen.

Overigens denk ik dat de oplossing die jij zoekt dusdanig gaat kosten dat je daar nog wel eens van kan schrikken.