Wat is de goedkoopste scooterverzekering op dit moment?

Bij welke verzekeraar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Dat zou je best eens op de onderstaande site kunnen uitzoeken.....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een (goedkope scooter)verzekering is van meerdere factoren afhankelijk en eigenlijk een stukje maatwerk op jou toegespitst. Per maatschappij verschillen de premies, voor wat betreft:

Merk en type scooter,
Nieuwprijs scooter,
Soort verzekering WA, WA Casco/ Mini casco,
Dekking risicogebieden (bv. In Amsterdam of Utrecht betaal je meer premie),
Leeftijd alsmede schadevrije jaren (bonis malis),

Hier is met jouw beknopte informatie geen passend antwoord op te geven en zul je echt zelf moeten informeren wat in jouw specifieke situatie als meest voordelig uit de bus komt.
Mijn verzekering loopt via Reaal (voorheen Winterthur) waarbij mijn gewenste dekking is gerealiseerd en gewaarborgd.