Kun je verhuizen met een goederenwagon van de spoorwegen?

( Kunnen we onze huisraad vervoeren in overleg met de spoorwegen? )

12 maanden geleden
in: Vervoer
1.1K
teusvh
12 maanden geleden
Een wagon volladen en ergens anders weer leeg halen is iets van vroeger. Alles gaat met containers tegenwoordig, die dan (bepaald door het bedrijf dat ze verhuurt en transporteert) per schip, vrachtwagen en/of wagon naar de bestemming worden gebracht.
tinus1969
12 maanden geleden
Heb je een specifieke reden voor deze vraag?
Stukgoederen of wagenladingen vervoer per spoor bestaat niet meer in NL, alleen containersvervoer of complete treinen voor één bestemming. Ook is het aantal laadpunten erg beperkt.

Geef als eerste antwoord