Hoe wordt de treinreis verrekend bij een P&R parkeerplaats bij een station?

Volgende week moet ik mijn auto een dag parkeren bij een park en ride bij een station.
Op internet zie ik dat een dag parkeren daar 6,30 euro kost en in combinatie met een treinreis is de prijs 4 euro.

Ik heb nog nooit geparkeerd op een P&R, dus ik vraag me af hoe ik bij het betalen aan de automaat moet aangeven dat ik een treinreis heb gemaakt.

2 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K
ronron1212
2 jaar geleden
Met treinkaartje
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dochter rijdt altijd P+R in. Moet ze gewoon een kaartje uit de automaat nemen voordat de slagboom open gaat.
Als ze terugkomt bij de P+R nadat ze met de trein naar school is gereisd,
Scant ze eerst de OV-kaart en daarna stopt ze het parkeerkaartje in de automaat.
De korting is dan verrekend.

Antwoorden (1)

NS: "Heb je op dezelfde dag met de trein gereisd? Scan dan eerst je OV-chipkaart of e-ticket voor treinreiskorting."
SimonV