Is het pijltje van een mobiele flitser bij (Hp 0,0) op de Flitsmeisterkaart correct?

Vandaag stond er volgens Flitsmeister een mobiele flitser op Kanaal Zuid bij Lieren.
Het pijltje op de kaart komt echter overeen met Kanaal Zuid bij Oosterhuizen, een paar honderd meter zuidelijker.

Wie kan mij zeggen of het pijltje op de Flitsmeister kaart ook de exacte plaats van de mobiele flitser is?

Het gaat hier om een weg zonder hectometerpalen (dus hectometerpalen 0,0 op Flitsmeister), waardoor ik me afvraag of de flitser precies hier stond, of dit gewoon een indicering is van de straat door Flitsmeister.

Of is er iemand die deze mobiele flitser gezien heeft en weet waar hij ongeveer stond?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Antwoorden (1)

zoals je zelf al een beetje zegt zal dit niet altijd 100% correct zijn met mobiele flitsers.

In dit geval zijn er 8 personen die een melding gedaan hebben voor deze flitser, aan de hand van de locaties die door die 8 verstuurd zijn word het pijltje bepaald in de map.

er word ook pas een pijltje op de map geplaatst wanneer er meerdere meldingen zijn