Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik uber betalen zonder internet zodra ik me creditcard connect heb aan de uber app?

ik ga naar Amerika. als ik een uber of lyft bestel moet ik dan wifi hebben om de uber te betalen als ik mijn creditcard aan de app heb geconnect? Of gaat dat automatisch zodra je de uber hebt besteld en zodra je op bestemming bent dat het dan automatisch van je creditcard afgaat?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Vervoer

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je een keer je betalingswijze (creditcard) hebt opgegeven, heb je daar verder geen omkijken meer naar. Alles gebeurt vanuit de app. Je kunt je telefoon zelfs uitzetten als je in de taxi zit. Niet daarvoor, want de chauffeur neemt soms nog even contact met je op, als ie bijvoorbeeld moeite heeft om je te vinden. Je krijgt na afloop nog wel een bericht van het taxi-bedrijf, waarin je je tevredenheid kan kenbaar maken over de chauffeur, de auto, etc. Ook kun je dan alsnog een fooi geven. Maar dat is allemaal niet verplicht.
(Lees meer...)
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing