Dat kun je bij de gemeente navragen die dat in de APV hebben staan. Uit de vraag proef ik dat je het niet prettig vindt dat de camper er staat, dus je zou kunnen beginnen met het aanspreken van de eigenaar.
4 jaar geleden
volgens mij mag je maximaal 3 dagen op de openbare weg geparkeerd staan, maar dat ligt ook aan de afmetingen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
tinus1969
4 jaar geleden
Zie het antwoord van Paulus811, dit is geregeld in de APV. daarnaast is het vaak een verschil tussen campers (= auto) en caravan (= geen auto maar aanhanger)