Welk moment in het jaar kun je het beste een fiets (stadsfiets) kopen gelet op prijs, acties, uitverkoop e.d.?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
2.2K

Antwoorden (4)

Misschien deze week wel in verband met vaderdag a.s.
Of kijk een in julie als de uitverkoop begint.
11 jaar geleden
Als de scholen na de zomervakantie weer beginnen dan staan de reclamefolders vol met advertenties voor fietsen en toebehoren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt eraan of je een nieuwe of 2de handse wilt kopen.
Wij verkopen 2de hands fietsen via marktplaats.
Dan kan je het beste in het najaar / winter een fiets kopen.
Dan vragen wij er minder voor omdat er minder vraag naar is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maakt niet uit gewoon een aanbieding afwachten.

Toegevoegd na 1 minuut:
als je een E Bike wil hebben , nu bij anwb een peugeot fiets met 200 euro korting en is een zeer goede fiets , met gratis fietsverzekering.kijk maar op hun site

Toegevoegd na 3 minuten:
nog even een toevoeging, is geen gratis fietsverzekering maar gratis een wegenwacht service voor de fiets.
Alleen wanneer je lid bent