ik wil een krat op mijn fiets

ik heb een elektrische fiets, waar geen voordrager op het stuur te monteren is maar ik wil mijn krat op het stuur ook al een voordrager geprobeert die niet onder bij het wiel vastgemaakt moet worden maar aan het stuur aangezien ik een verend stuur heb zit er geen ruimte volgends de fietsmaker, maar ik moet vaak veel boodschappen doen ook heb ik achter een kinderzitje waardoor een fietstas geen optie is, ik wil geen mandje die is te klein, maar wil een grote krat erop wie weet een oplossing???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

Als een krat voorop niet kan, is het dan geen idee om een krat eráchter te hangen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik je vraag en je toelichting zo zie, dan is er maar één oplossing: Een andere fiets kopen waar dit wel op mogelijk is.