Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voel je het altijd als je botst met de auto tegen iets?

Heb namelijk bluts in auto maar heb nooit iets gehoord of gevoeld (iemand anders kan dit natuurlijk ook gedaan hebben zonder ik het doorhad)

6 jaar geleden
in: Vervoer

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Voelen dat je iets raakt tijdens het rijden hoeft NIET persé. Vooral als je (heel) langzaam rijdt kan je een deuk krijgen zonder dat je dat echt voelt. HOREN doe je het wél altijd. Het metaal van de auto of de kunststof van de bumper maken altijd een (dof) geluid als er een deuk of kreukel in komt.
Kans is dus groot, dat een ander op een parkeerplaats je auto heeft geraakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Inekez1
6 jaar geleden
Je hoeft het ook niet te horen. Het ligt er maar net aan hoeveel - en welke - omgevingsgeluiden er zijn, hoeveel rijgeluid je eigen auto maakt, of je radio aan hebt of pratende kinderen in je auto, of je een krat rammelende lege wijnflessen achter in je auto hebt staan, etc etc. Het is echt niet ondenkbaar dat je zelf iets raakt zonder dat te merken. Maar de kans is natuurlijk groot dat iemand anders met auto, fiets of winkelwagentje tegen jouw auto is gereden toen je geparkeerd stond. En ook dat kan gebeurd zijn zonder dat die persoon in de auto dat heeft gemerkt.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Het zijn iets andere verhoudingen, maar ik kan me niet voorstellen dat dit geluidloos is gegaan. Toch heeft de chauffeur van de vrachtwagen niets in de gaten...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/4777006/auto-meegesleurd-belgie-antwerpen
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing