Mijn nieuwe ministepper piept ineens heel erg. Waarmee kan ik dit verhelpen?

Het is zo'n stepper met grote voetpedalen waarmee je zittend kunt steppen. WD40 helpt niet.

4 jaar geleden
in: Vervoer
3.2K

Antwoorden (1)

@Pieterke, onderstaande gevonden op een oud forum. niettemin kan dit de oplossing voor jouw probleem zijn.
Mocht het je zelf niet lukken (uit elkaar vast wel maar ja...) mogelijk is er een vrijwilligersclub in je wijk werkzaam?
Succes!

MISTRAL94 schreef:
Ik heb hem ook en het schijnt te werken, de ellende is alleen als hij een aantal weken niks doet dat dat ding vast zit en er geen beweging meer in te krijgen is Bloos Haha!
Je kunt overigens de weerstand wel instellen hiermee!

Maaaikea postte : Geplaatst: 10-02-07 20:20
Haha ik heb ook wel wat probleempjes met het ding gehad, hij piepte en kraakte onzettend de laatste tijd, gesmeerd met olie, maar het hielp niet. Van kwaadheid heb ik hem toen helemaal uit elkaar gehaald waardoor ik het probleem zeer snel vond. Misschien een ideetje? Haha!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Dank je wel voor de tip.
Amadea
4 jaar geleden
En wat is dat probleem dan? Ik heb die forumreacties ook gelezen, maar een antwoord krijg je hier niet mee gevonden.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
...Uit elkaar halen en het probleem zien... Daar gaat het om @Amadea.
VS heeft al gemeld dat WD40 niet helpt, dus piepje is meer dan vervelend moertje.
Mogelijk zijn er klusvrijwilligers in de wijk/gemeente beschikbaar.
Heb ik goede ervaringen mee, al is het niet meer gratis. (kleine vergoeding + vervoerskosten indien nodig).