Welke regel geldt er bij haaien tanden die volledig bedekt zijn met boom bladeren?

Ik kwam laatst een situatie (in het bos, dus veel bomen aanwezig) tegen waarbij rechts geen voorrang heeft en waar dus haaien tanden aanwezig zijn. Alleen op dat moment waren ze volledig bedekt met boom bladeren. voor iemand die daar dus voor de eerst keer rijdt is het niet duidelijk dat hun geen voorrang hebben en is er dus kans op een mogelijk ongeluk bij niet goed uitkijken. Wat is hier de regelgeving voor. Ik was zeer benieuwd hiernaar.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Het beste antwoord

Je moet gewoon voorrang geven; niet alleen omdat er haaientanden (onzichtbaar) zijn, maar ook omdat er een voorrangsbord (omgekeerde driehoek) staat.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in de meegemaakte situatie is niet zo'n bord aanwezig. maar dankuwel voor het antwoord! :)
tinus1969
4 jaar geleden
Aanvulling: de regel blijft gelden. Maar maak eenfoto van de situatie als je een ongeluk krijgt en doe een beroep op coulance bij rechter en verzekeraar.