Wat is de beste routeplanners voor bromscooter?

Ik ga woensdag met de scooter een eind rijden, alleen belandde met de standaard navigatie app vorige week op de snelweg.. oeps..

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Veel navigatietoestellen zijn ook in te stellen als fietsnavigatie. Je zou ook kunnen overwegen een fietsnavigatiesysteem aan te schaffen (momenteel op de folder van Kruidvat).

Toegevoegd na 58 seconden:
O ja, je vroeg om de beste, maar dat is persoonlijke voorkeur.....
jc54