Heb ik voldoende postzegels op mijn brief?

Ik heb nu een brief van 300 gram. Daar heb ik nu 5 postzegels opzitten met een waarde van ongeveer 1,50. Is dit voldoende? De brief wordt gewoon naar iemand in Nederland verstuurd.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Neen, er moet €3,65 aan porto op:

https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-post-en-postzegels/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De 'neen' is het antwoord op de vraag, en dat antwoord is juist.
VS schrijft namelijk niet dat ze 5 postzegels van 1 op de enveloppe heeft gedaan, maar 5 postzegels t.w.v. € 1,50. Daarbij dien je de vraag niet heel letterlijk te nemen, maar i.p.v. postzegels port te lezen.