Duizend containers moeten worden vervoerd over een afstand van duizend kilometer. Wat is goedkoper: vervoer per schip of per truck?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vervoer
ronron1212
7 jaar geleden
Per schip
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Indien de locaties per schip zijn te bereiken ja een schip . Maar in de usa of Australië zijn veel grote plaatsen onbereikbaar per schip . Ook in Afrika. In Europa in z'n algemeenheid ja per schip . Er kunnen honderden containers in een schip een paar op een vracht wagen op de trein kan een alternatief zijn . Maar de regel is boot , trein , vrachtauto . Daarom zegt men ook die Betuwe lijn is on nodig zolang de rijn er nog is . Dus zijnis de locatie's met havens te bereiken ja per schip .zelfs met een omweg is het per schip vaak veel goedkoper maar duurt wel langer .

Antwoorden (1)

voor duizend containers zal dit zeker per schip zijn,zo een aantal is niet te doen per vrachtwagen of trein.
fremar