Wat verdien je per maand als Uber taxi chauffeur in Amsterdam?

40 uur per week

En €1000 kosten per maand voor het leasen van een auto bij Uber

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vervoer
2.2K
ronron1212
7 jaar geleden
Zie nergens een lease auto staan bij uber wel eigen auto.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@ronron1212 je kan via Uber een auto leasen als je geen auto hebt
ronron1212
7 jaar geleden
Heb je daar een link van dan?
ronron1212
7 jaar geleden
https://newsroom.uber.com/netherlands/geen-auto-geen-probleem/
Heb het gevonden. Hard werken om iets te verdienen

Antwoorden (1)

Op de site van Uber:

"Ontvang tot €50.000 per jaar

Chauffeurs op het Uber platform krijgen vaak €1000 per week op hun rekening gestort, dat is ruim €40.000 per jaar."

Dit lijkt me echter omzet, waar alle kosten nog van af moeten. Ik vermoed dat je heel wat moet rijden voor dit bedrag want het beroep van taxichauffeur is geen rijkmakerij.
Computoon
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
berX partners behalen een omzet tussen de € 20 en € 30 per uur. Op vrijdag- en zaterdagavond is dat vaak nog hoger, zeker met slecht weer en evenementen. Onderstaand omzetoverzicht is op basis van de omzetcijfers van huidige uberX partners en is inclusief service fee (commissie). omzet verwachting uberX
https://newsroom.uber.com/netherlands/geen-auto-geen-probleem/