Waarmee kan ik het dak van een buscamper uitvlakken om een heki2 dakluik te monteren?

Het dak van mijn buscamper (Peugeot boxer) is niet vlak maar gegolft, de ruimte is te groot om op te vullen met kit
Het is ruim een centimeter

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vervoer
1.9K

Antwoorden (1)

Als ik de Heki-2 zo bekijk (zie bron) wordt het bovenste deel op het dak gezet en het onderste deel aan de binnenkant. Het is geschikt voor daken met een dikte tot 60mm. Ik zie niet in waarom je het dak moet uitvlakken. Als je dak incl. profiel niet dikker is dan 60mm, dan is het een kwestie van een goed passend gat maken en de naden afkitten met butyleenkit (zoals gespecificeerd). Een spoiler is dan wel aan te raden (zie ook specificaties).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De rand van het dakluik is vlak maar het uitgezaagde opening van de bus is niet vlak,
Dan zou ik het verschil met kit moeten volgooien