Welk vervoer middel word het minste gebruikt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

spaceshuttle

De step, ook wel autoped geheten. Of de kruiwagen.

ik denk de trekschuit :) er gaat er binnenkort wel een van start hier in de buurt, voor de toeristen gedurende de zomer, dus misschien trekt het aan!

Paard en wagen.

De benenwagen Pruts. We zijn lui geworden...

De arreslee...en sinds kort de biertaxi, want die mag niet meer...

de gouden koets 1x per jaar

De zeppelin.

de diligence

menno's taxi... ik snap het ook niet. een echte alto en maar 5 euro per kilometer & gestationeerd in het drukke noord oost gronigen..... maar geen klanten dusver

De fiets van mijn zus. Die fietst nooit, minder kan niet. Lijkt mij. (Overigens, het moet zijn 'Welk vervoer middel word het minst gebruikt?'.) Toegevoegd na 26 minuten: Anyway; het moet dus worden: Welk vervoermiddel wordt het minst gebruikt?’ (blijft gewoon de fiets van m'n zus)

de watertaxi we wonen notabene in een waterrijk land!

de ezel

Tractor.

de step

De snowscooter, de hondenslee en de elandenslee doen het in Nederland niet zo goed. In de sahara zijn zeilboten niet zo'n succes gebleken, terwijl schaatsen het in Thailand nooit gemaakt hebben.

De skippy bal Ik heb hem al in tijden niet meer gesignaleerd.

Een loopfiets. Een vervoerstmiddel voor gehandicapten die nog wel zouden willen lopen maar het niet helemaal kunnen. Zij kunnen of willen niet met een speciale fiets en al helemaal niet in een rolstoel of scootmobiel. Ook mijn zusje (75 jaar) heeft een loopfiets. Als je het niet geloofd, vraag dan maar rond in Akkrum Friesland.

De minst gebruikte vervoersmiddelen zijn degenen die helemaal niet meer gebruikt worden, daar zijn er vele van, dus 1 antwoord volstaat dan niet. De minst gebruikte vervoersmiddelen die in gebruik zijn, zijn de vervoersmiddelen die door een persoon is ontworpen en alleen door bijvoorbeeld zijn gezin gebruikt wordt. Of een prototype die nog wordt getest in een lab. Er is er nog maar 1 van, dus er is nauwelijks gebruik. Wil je naar algemene vervoersmiddelen kijken, dan hangt het er ook nog vanaf of je wil kijken naar Nederland, een ander land of juist wereldwijd. In Nederland wordt de stoomtrein niet meer gebruikt, in Zuid-Amerika weer wel. Hetzelfde geldt voor riksja's of tuktuks, in Nederland niet, in andere landen wel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100