Vallen Verkeersregelaars onder begrafenis verzekering?

Bij een grote begrafenis worden vaak Verkeersregelaars ingezet.Om het verkeer en parkeren te regelen. Deze verkeersregelaars doen dit tegen een vrijwilligers vergoeding.
Valt deze vergoeding onder een begrafenis verzekering?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

De meeste begrafenisverzekeringen keren gewoon een bedrag in geld uit bij overlijden. Als je "goed"verzekerd bent dan is dat bedrag dusdanig hoog dat hiervan de kosten voor een begrafenis die aan een bepaald norm pakket voldoet betaald kan worden.

Of jij hier nu verkeersregelaars of een extra bakkie koffie voor wilt inkopen bij de uitvaartverzorger zal de verzekeraar niet uitmaken.
De uitvaartverzorger stuurt de erven gewoon een rekening waar de door hem ontvangen bedragen uit de uitvaartverzekeringen al van het te betalen bedrag zijn af gehaald.