Het maximale gewicht waarmee je een scooter kunt belasten is 180 kilo (rijder + passagier + bagage).
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt nogal van het model af, die van mij konden gerust twee personen van 100+ kg en bagage op.
Bij mij reden er drie chaoten door de polder - op één scooter, welteverstaan....één stond voorovergeleund over het stuur, en dan zaten er nog twee 'gewoon' op.
Dus zo'n 210 kilo lijkt toch wel te kunnen, ze reden zo'n 70 km/uur...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is afhankelijk van de zwaarte/motor inhoud
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat het al na gelang de zwaarte van de scooter tussen de 150 en 200 k.g. zal zijn incl. bagage .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En scooter met passesier kan 270 kg dragen ik weeg 160 kg en er gaat weleens een passesier mee van 100kg en dat gaat prima. Ik weet zeker dat de meeste scooters dus 270 kg kunnen dragen mij chinese merk la souris sourini r iedergeval wel