Ja 'hoog water' is normaal bij een crossbroek. Maar er gaan toch crosslaarzen overheen dus niemand die dat ziet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

een pijpen van crossbroek moeten in elk geval niet in de ketting kunnen komen. dit kan je oplossen door of een strakke broek te nemen, of je pijpen in je sokken te doen of een broekklem te gebruiken. wat je ook wel ziet is dat de pijpen gewoon wat korter zijn. is niks mee.

wat er om gaat is dat je een oplossing kiest waar jij het meest tevreden mee bent. wat jij het meest mooi en het meest handig vindt.
11 jaar geleden
Hoezo hoog water?
Je draagt die broek toch in je motorcrosslaarzen en dan zie je er niks
meer van hoe lang of hoe kort die is.

De motorcrosskleding bestaat uit een (cross)helm, motorcross laarzen, motorcrossbroek en shirt. Natuurlijk ook handschoenen. Heel belangrijk is het dragen van een lichaam beschermend harnas (bodyprotector), waardoor je minder snel bij een eventuele val borst- of rugblessures zult oplopen.

Ga eens kijken bij een club.
Dan kun je daar zien wat "normaal" is.
http://www.mon.nl/Jeugd.html