Wie weet er een goed alternatief voor raamhoesjes voor parkline kaartjes?

ik bedoel ermee het hoesje wat je op je voorruit van je auto plakt om het kaartje zichbaar te houden.
Wie weet er waar je die kan bestellen of krijgen?
Ik heb parkline gebeld en al 2x gevraagd om de hoesjes maar nog steeds niets ontvangen wie weet wat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
2.8K

Het beste antwoord

Dubbelzijdig stukje tape en aan je zonneklep.
Kun je hem als het nodig is in het zicht draaien. En anders netjes tegen je hemel draaien.

Want zo'n plakding tegen je ruit ziet er nu niet echt mooi uit toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb hetzelfde probleem, maar heb hem aan de zijkant van de voorruit geklemd tussen het raam en de dakstijl.

Blijft hij prima en duidelijk zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan op de site van parkline zo een nieuwe aanvragen.