Waar kan ik het beste parkeren bij de Ziggodome?

Binnenkort bezoek ik een concert in de Ziggodome. Nu weet ik dat er diverse mogelijkheden zijn om, in de omgeving van de Ziggodome, je auto te parkeren. Arena-P1-P2 enz.

Wat is de meest praktische en voordeligste oplossing?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vervoer
25K

Het beste antwoord

Mijn ervaring is dat je veel beter op P2 kan staan. Je kunt hier ook een uitrijkaart kopen.
Je loopt dan alleen de loopbrug over. Dit is iets verder dan bij P1.
Het duurt langer om de Arena na afloop te verlaten.
Je hoeft dan alleen maar het terrein van P2 te verlaten en je rijdt in no time weer de snelweg op. Ze hebben hier een slim parkeersysteem, de meeste auto's staan met de neus naar voren zodat je ook in het donker vlot weg kunt rijden.
Verder houden verkeersregelaars het verkeer op de doorgaande weg tegen zodat je vrij baan hebt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens de bron is het het slimste om P1 Transferium Amsterdam Arena te kiezen. een aantal alternatieven zijn aanmerkelijk duurder. Je moet wel op tijd parkeren. Zie de bron, dit staat apart genoemd als slimme oplossing.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb mijn auto vorige geparkeerd bij P21. Ik ga vaak naar de Ziggo Dome en voorheen parkeerde ik altijd bij P2. Echter is het altijd een ramp om naar buiten te rijden na afloop van een concert. Ik reserveer mijn parkeerplaats altijd via www.parkerenziggodome.nl