Hoe kan ik het slimst en best parkeren in centrum Tilburg?

Ik werk in het centrum van Tilburg en rijd er met de auto heen. Parkeren als particulier kost veel geld en om die reden moet ik een aardig stuk lopen wil ik me daar niet blauw aan betalen. Vanuit het werk is er geen regeling voor parkeren in het centrum. Nu is er wel een parkeergarage die meteen direct naast mijn werk gelegen ligt. Is het mogelijk om een soort van abonnement te nemen bij parkeergarages? Onbeperkt parkeren voor zoveel euro per maand? Ik kan alleen parkeervergunningen vinden voor mensen die in het centrum wonen of bedrijven die daar gevestigd zijn. Iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Ik weet niet welke parkeergarage, maar bij sommige is het mogelijk om een abonnement te kopen volgens mij. Een kennis van mij heeft ongeveer hetzelfde probleem, maar die heeft voor een weinig een oude fiets gekocht via marktplaats en parkeert iets verder buiten de stad op een transferium. vandaar fiets ze naar haar werk en als ze klaar is weer terug op de fiets naar het transferium. Als het slecht weer is, kan je alsnog een keertje duurder naast je werk parkeren natuurlijk. Dus: fietsen is gezond dus minder sportschool :) en meestal zijn transferia ook best te doen qua prijs. Succes !