Die verf was in de aanbieding :)

Geel is toch al wel een beetje van vroeger hoor! Toen wel.. tegenwoordig zie je alle felle kleuren. Van de week hier nog een spierwitte gehad. En bij het leger zijn ze . . . groen..

De kleur moet fel zijn en dus opvallen, dat is belangrijker!!
En dat moet bij het leger dan waarschijnlijk weer niet :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zodat ze opvallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is een duidelijke signaalkleur=veilig.....!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een donker groene bulldozer tegen het lijf lopen op de veluwe moet je een lichtgeel vermoeden geven.... de kleur moet opvallen. niet voor niets zijn ambulances ook geel.