Kent iemand deze melding van een audi 2005? Van de boordcomputer?

Hieronder foto van de foutmelding.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

het heeft iets met de gordels te maken, maar zover was jij denk ik ook wel, misschien dat er een kinderzitje op de voorbank zit?? of dat iemand op een stoel zit zonder gordel om?

in onze ford mondeo (mk3) gaf hij precies dat lampje als je in de bestuurdersstoel zat en de motor had gestart, zonder je gordel om. het ging dan gepaard met een belltje, maar dat kon je uitzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het rode lampje geeft aan dat de gordel niet is aangegespt, het gele symbool op het schermpje geeft aan dat de hoogteverstelling van de koplampbundels niet op de normale stand staat.
De koplampen kunnen hoger of lager ingesteld worden als de stand van de auto verandert als je veel in de kofferbak vervoert of als een zware aanhanger de achterkant van de auto naar beneden drukt.