Welke fabrikanten komen binnenkort met nieuwe modellen gezinsauto's?

Ik wil binnenkort een andere gezinsauto kopen en heb nu een Renault Scenic. Wat me daaraan bevalt is de ruimte binnenin en de hoge zitting. Ik ben echter ook aan het kijken naar andere merken van dit soort (dus hoger dan normaal) zoals de Nissan Quashqai.

Ik vraag me af hoe je er achter kan komen wanneer en of fabrikanten van deze auto's met nieuwe modellen komen, want ik wil het liefst een model van 2010.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is dat voor een vraag, 'Welke nieuwe modellen ... komen ... met nieuwe modellen?'!!! Qué?!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@InVinoVertias: Ik heb de vraag inmiddels aan laten passen. Dank voor je oplettendheid. "nieuwe modellen" moest zijn "fabrikanten". Ik had er eerst "Welke nieuwe modellen worden binnenkort .."

Het beste antwoord

Kalender lancering nieuwe modellen
Niet alleen de meest bekende merken als Audi, BMW, Citroën, Ford, Mercedes of Volkswagen maar ook de kleinere als Subaru, Suzuki, Lancia, Kia en Honda komen aan bod. Deze pagina wordt regelmatig upgedate.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is handig? Ik zat op autoweek te kijken en kwam daar niet zo goed uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
? = ! (sorry)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit was wel iets wat ik zocht! Bedankt.

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet of de auto binnen je budget valt, maar een hele mooie hogere auto vind ik de nieuwe BMW X1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwe looks voor X5
Picasso's kleine broertje
Outdoor Peugeot
Nieuwe Kia
Nieuwe i30 present
Concept-Renault
Nieuwe Nissan-SUV
Nieuwe Ford Mondeo
CR-V en hybride Civic

Hoi som dit zijn er maar een paar.
Chek voor meer de link..

http://www.ikvader.nl/blog/ikvader_nl_spot_gezinsautos_op_de_autorai

Succes! met het kiezen.
Ben je vader geworden. Als dat zo is alvast gefelciteerd.

Groetjes baby,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je. Kiezen wordt moeilijk. En nee, ik ben geen vader geworden. Maar destijds kozen we de scenic wel omdat er zoveel in kon. En je neemt wat mee als je babies of kleine kinderen hebt. En alles wat we tot nu toe bij Ikea hebben gekocht ging er ook in. Vaak tot verrassing toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die link van je is wel leuk trouwens. Plusje!