Bij kopen auto, klopt het kenteken en gravering in ruit niet. In ruit is anders als op nummer plaat. Verder klopt alles. Wat is hier aan de hand?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb hem niet gekocht vertrouwde het niet. En idd alle ruiten waren gegraveerd met foute kenteken!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
ronron1212
9 jaar geleden
De vorige eigenaar kan het kenteken zijn verloren en nieuw kenteken aangevraagd kunnen hebben of de wagen totaal los geweest.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kenteken dat in de ruit staat rijd nog rond heeft ook een andere kleur. Het kenteken op de auto had ook een 1 op de plaat. Verkoper vertelde dat hij het niet gezien had, en dacht dat het met graveren fout was gegaan. Twee de zelfde auto's naast elkaar. Maar dat geloof ik niet. Ben blij dat ok hem niet gekocht heb! Dacht zelf dat hij omgekid was. Maar alles klopte verder dus raar!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed om te horen dat je de auto niet hebt gekocht.
Bordensteker
9 jaar geleden
Prachtverhaal van die twee dezelfde auto's naast elkaar! Hij had het niet gezien, maar weet wel meteen hoe het gekomen kan zijn!
Eigenlijk zou je met zo'n constatering meteen naar de politie moeten kunnen gaan, dit lijkt me gewoon een vals kenteken te moeten zijn.
Stinkt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zat er niet toevallig de groene handelaars kenteken plaat op ??

Het beste antwoord

wanneer het bij 1 ruit niet klopt en bij alle andere wel, zou ik me geen zorgen maken: dan is er een ruit vervangen door een gebruikt onderdeel. wanneer het bij aller ruiten niet klopt zou ik me inderdaad wat ongerust maken en de verkoper om een verklaring vragen.
Heb je jouw auto bij een erkend bedrijf gekocht dan zal men vast een goede verklaring hebben. Zo niet, tja...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
1 ruit kan idd. Heb ik ook. Mijn achterruit is begin dit jaar ingeslagen en ik was niet verzekerd. Nieuw ruitje €750!!! Bij tweedehands zaak een ruit laten zetten voor €200 daar staat een kenteken in gegraveerd van een auto die gedemonteerd is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het was bij alle ruiten, ik heb de auto ook niet gekocht!!!