Beginnen/eindigen alle KLM vluchten op nederlandse grond ?

Is er bijvoorbeeld ook een vlucht van Atlanta naar New York met KLM, of vertrekken/arriveren alle KLM vluchten op een Nederlanda vliegveld ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Nee, KLM vliegt regelmatig bijvoorbeeld op Hong Kong, wanneer dat is een 6 daagse reis voor de crew is, dan volgt na één twee rust dagen in Hong Kong een 'op-en-neertje' naar Manilla, dan weer twee rust dagen en dan weer richting Amsterdam. Bij een vierdaagse(2 dagen reizen & 2 dagen rust) is dan gewoon op en neer naar Hong Kong.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Het vliegtuig gaat verder met een andere crew.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja precies... Maar ik vlieg regelmatig mee als buddy met een vriend die op frequent op Azië vliegt, dus dit is vanuit het perspectief van de crew. Dat vliegtuig naar Manilla is op doorreis, maar de crew wisselt, maar niet alle passagiers willen naar Manilla dus eindigt de reis in Hong Kong en gaat met een nieuw vluchtnummer door naar Manilla.