Waar kan ik op of bij Schiphol 15 dagen goed en goedkoop parkeren inclusief eventuele frequent rijdende shuttlebus?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als ik met de auto naar Schiphol moet en de auto daar meerdere dagen moet laten staan, maak ik gebruik van Easypark2fly. Je rijd naar dat bedrijf, parkeert je auto en vervolgens wordt je door hen naar Schiphol gebracht. Na terugkomst wordt je weer opgehaald. Kosten zijn stukken voordeliger dan op Schiphol zelf. http://www.easypark2fly.nl/service/

In de buurt van Schiphol zit een van der Valk hotel waar je de nacht voorafgaand aan de vlucht kunt slapen en je auto tot 3 weken gratis en veilig kunt laten staan. Het hotel brengt je voor de vertrekhal. Kost ongeveer 100 euro met ontbijt, maar dan vertrek je wel uitgeslapen en staat je auto veilig en gratis.

zet alle mensen af op schiphol en zet je auto op een kein NS Station op de route, en de bestuurder neemt een enkeltje naar Schiphol. Misschien omslagtig maar waarom al dat geld uitgeven aan stalling van je Heilige Koe.

Bij Schiphol ParkFly kun je dichtbij Schiphol parkeren en er is een gratis shuttlebusservice naar de vertrekhal. De tarieven voor het parkeren vindje op deze website.

Bronnen:
www.parkfly.nl

Er zijn tientallen aanbieders van langparkeren, de prijzen zijn afhankelijk van heel dicht bij Schiphol of iets verder weg (10 min met shuttlebus bijv) maar ook afhankelijk van de parkplek zelf (buiten/binnen). Via de informatie van Schiphol zie je bijna alle aanbieders en kan je prijzen vergelijken. Je kan zelfs je auto laten wassen en/of repareren. Ik heb verschillende aanbieders gehad en het is wel relaxt als je door de week en 's nachts pas terugkomt en er geen (nacht) treinen rijden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100