Wat zijn snelle manieren om je te vervoeren over het strand (afstand 40km)??

Over het Nederlandse strand.
Afstand 40km ongeveer.

Toegevoegd na 15 minuten:
Aanvulling:
Ik denk zelf aan iets van kite boarden of kite skaten.

Toegevoegd na 33 minuten:
Aanvulling 2:
Ik ben zelf 30.
Ik wil eventueel het zelf gaan doen.
Ik heb geen rijbewijs.
Er zit één haven op de route

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja lopen dat is lekker snel.
bamibal
9 jaar geleden
Strandsurfen, als er wind staat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht kun je iets meer informatie geven. Wil je dit zelf echt gaan doen, of vraag je je het zomaar af?
Als je echte plannen hebt, is het voor ons handig om iets meer te weten.
- hoe oud ben je?
- welke vervoersmiddelen heb je ter beschikking?
- is het 40 km lang ene onbelemmerde doorgang, of moet je tussendoor uitwijken voor strandtoeristen of een haven?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nomen ik heb wat meer informatie gegeven.

Het beste antwoord

- Mountainbike (moet je wel fietsen over het harde zand langs de zee)
- Kitebuggy (zo'n karretje met een vlieger)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

- Met een vierwielaangedreven auto, maar daar heb je een vergunning voor nodig. Vaak is dit alleen voorbehouden aan hulpdiensten.
- Met een crossmotor, maar daar heb je ook een vergunning voor nodig.
- Met een paard, maar dat mag vast ook niet overal of niet op ieder tijdstip.