in welke landen is een alcoholtest verplicht?

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik bedoel, in welke landen moet je zelf een alcoholtest bij hebben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
3.4K

Het beste antwoord

In elk land waar een beperking is in de ingenomen hoeveelheid alcohol. Ieder land heeft hier zijn eigen regels en als een wetshandhaver dit limiet wil vast stellen is men dat doorgaans verplicht.

Er zijn momenteel ongeveer 196 landen op aarde afhankelijk van hoe je telt.
als 25% gewoon mag drinken van de wet zoveel als hij wil dan blijven er nog steeds 156.8 landen over waar dat niet mag. Elk van die kan je verplicht worden gesteld.

Welke dit zijn? elk 1e en 2e wereldland op elk continent en elk 3e wereld land waar dit een justitie systeem kent - die 25% die gewoon mocht drinken.

Toegevoegd na 1 minuut:
mocht dat omdat zij geen overheden meer hadden, of uit financiele onmacht

Toegevoegd na 1 uur:
Het antwoord op je subvraag alleen wat ik weet en daarnaast kon vinden is in Frankrijk dit bij wet verplicht. http://www.rac.co.uk/driving-abroad/france
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
En de boete is €18 als je hem niet hebt (zei mijn broer laatst)

Andere antwoorden (1)

In alle landen van de wereld is een alcoholtest verplicht als een agent die wil afnemen bij je.