Kan iemand mij vertellen hoe ik de onderhoud teller van een MB Vito op nul zet??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mag ik 63amg hartelijk bedanken voor de reactie, het is gelukt en ik ben er weer een tijdje vanaf.
Klasse.

Het beste antwoord

Dit gaat over een MB Vito uit 2005:

Bovenste knopje helemaal links onder het combi-instrument (tellerklok).

1. Zet het contact aan en druk de knop onmiddelijk 2 keer in.
2. Zet contact af.
3. Houd de knop ingedrukt tijdens het aanzetten van het contact.
4. Na 10 seconden komt de nieuwe interval op het display en een piep.
5. Laat de knop los.
6. Zet contact af.
Zo moet het lukken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb ook nog links toegevoegd over de Vito uit 2008.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank u. Waarom staat dit eigenlijk niet in het onderhoudsboekje?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is helemaal gelukt, was een prima antwoord.