Hoe vervoer je 900 mensen tegelijkertijd naar Disney?

Een paar studenten op onze school wilden een tripje naar Disney organiseren als afsluiting van het schooljaar. Ze hadden alleen niet gerekend op dik 900 aanmeldingen. Is dit mogelijk? En dan met name het vervoer? Zouden we misschien een Thalys of 2 kunnen afhuren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (3)

Als ik jou was zou ik een offerte aanvragen bij verschillende bedrijven die touringcars verhuren.
Allemaal een kaartje voor de thalys kopen kan natuurlijk maar dit is vrij prijzig en je moet wel heeeeel ver vantevoren reserveren wil je zoveel plekken hebben.

Er zijn ook speciale combi reizen. De huur van de bus inclusief de kaartjes voor Disney.

Gezien het grote aantal mensen zou ik het wel zo snel mogelijk regelen als ik jou was. Je hebt namelijk voor 900 mensen zo'n 18 bussen nodig :P
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat een trein afhuren wat lastig gaat, maar er is wel groepskorting mogelijk, al betwijfel ik of dat met 900 mensen een reële optie is. Eerlijk gezegd verwacht ik van niet, maar je zou even contact op kunnen nemen met Thalys, zie de eerste bron.

De enige echt logische oplossing is volgens mij bussen, je hebt bussen waar tot 90 personen in kunnen, daar zou je er dan 10 voor nodig hebben. Je zou een offerte aan kunnen vragen, zie de 2e bron.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met "gewone" treinkaartjes voor de thalys ga je het niet redden. Mocht je toch met de trein willen kun je bij NS Chartertrein een aanvraag doen om een trein voor je groep te laten rijden. http://www.ns.nl/zakelijk/producten/extras-voor-bedrijven/chartertrains

Ook zou ik diverse busbedrijven nagaan of die bussen hebben voor je (reken op 50 personen per bus).

Ook zou ik bij Eurodisney nagaan of die op jullie bedachte dag wel een groep van 900 personen kunnen hebben.