Ik weet mijn centrum zone niet ov-abonnement ?

Nou kijk ik moet elke dag van Rotterdam naar vlaardingen en ik heb nu automatisch opladen 50,- maar me vader betaalt zich blauw aan dat dus ik zag een abonnement maar ik weet mijn centrumzone niet en hoeveel sterren ik dan met nemen ik moet van de meidoornsingel Rotterdam (tramhalte) naar de meidoornstraat vlaardingen (bushalte).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Dan zou je een 2 sterren abonnement (als dat nog bestaat) vanuit Rotterdam centrum moeten hebben. Dat is zone 5300.