Hoe duur is het om post naar een soldaat in e.g. Afghanistan te sturen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
2.2K

Antwoorden (2)

Hangt er van af van het gewicht van de post / pakket.
Daar kun je er achter komen bij de postkantoor.
En van daar laten versturen.
Ik was daar ook erachter gekomen toen mijn neef daar heen moest van defensie.
Het hangt er echt van af het gewicht (post/pakket)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hiervoor gelden de gewone 'Internationale' posttarieven. Op www.post.nl kun je de geldende tarieven voor brieven of pakketjes bekijken.

Je kunt echter ook gebruik maken van de postdienst van Defensie zelf om brieven of pakketjes te versturen naar 'een soldaat in den vreemde'. Daarvoor moet je contact op nemen met het Ministerie van Defensie (www.mindef.nl). Via hen kun je dan je post aan een soldaat elders in het buitenland laten verzorgen.

Toegevoegd na 7 minuten:
http://www.defensie.nl/onderwerpen/thuisfront/inhoud/praktisch/post

deze link brengt je naar de juiste pagina. Hiermee is het dus mogelijk om tegen nationale tarieven (lage kosten) post en pakketjes naar Afghanistan te sturen.